Aceștia încearca încă din 2014 să găsească un constructor pentru cele doua străzi care ar trebui să lege Strada Popa Șapcă și Calea Aradului de strada Oituz. S-a ajuns la a patra licitație în acest moment.
Cele două străzi care trebuie amenajate sunt foarte scurte, ambele având aproximativ 500 in lungime.
Una din bretele ar urma să lege strada Popa Șapcă de Calea Aradului, pentru a aduce un plus de fluență pe strada Oituz. Artera ar urma să aibă 276 de metri și o lătime de 7 metri, suficientă pentru o bandă pe sens, dar fără piste de biciclete.
Cealaltă bretea de circulație ar urma să lege strada Oituz de această artera, pe lângă facultatea de Arte și muzeul Revoluției și are o lungime de 169 de metri.
Documentația SEAP spune că:
„Sectorul studiat este situat în zona centrală a municipiului Timişoara, în interiorul careului format din str. Oituz și Popa Şapcă, respectiv Penitenciar şi zona de blocuri de pe Calea Aradului. Obiectivul principal al investiţiei îl constituie realizarea a două străzi, inclusiv utilităţile aferente acestora, care vor deservi clădirile existente şi viitoare de pe platforma noului Campus Universitar Oituz”
Cum se vede și în harta pusă mai sus, una din străzi va parcurge terenul pe direcția est-vest, între Popa Șapcă și Aradului și se va întâlni cu intrarea Doinei. Cea de-a doua stradă va parcurge artera Nord-Sud, începând de la strada Oituz până la intersecția cu strada de mai sus.
Valoarea totală a proiectului este estimată la 4 989 253 lei fara TVA (sau 5.93 milioane de lei cu tot cu TVA), aproximativ un milion de euro, bani care vin de la bugetul local.
Initial, la licitațiile din 2014 și 2016, prețul cerut pentru această arteră a fost de 3.7 milioane de lei, dar tinând cont că nu au reușit să găsească nici un constructor, consilierii locali au actualizat devizul pentru aceste artere, motivând că salariul minim în construcții a crescut și că este necesar un “update” la sume.
Se pot depune oferte pentru licitație până pe data de 12 Martie 2019, iar șantierul pentru construcția acestor străzi, care include carosabil de 7 metri, trotuare, retele electrice și lucrări hidroedilitare (alimentare cu apa potabila, canalizare menajera și pluviala) ar trebui să țină șase luni.
Asta dacă se va găsi un constructor care să termine treaba.
Nu exista comentarii. Spune-ti tu parerea!